Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Новоолексіївська громада» (код ЄДРПОУ: 04353557) був реорганізований і увійшов до складу Приморської громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-70 - Метастудія (Вінниця)
Starostat.org.ua - розробка веб-сайтів для старостинських округів ОТГ України
Новоолексіївська громада

припинила діяльність, увійшла до складу Приморської громади

Бердянська ОДПІ повідомляє

Дата: 17.10.2018 13:09
Кількість переглядів: 369

 

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області повідомляє

 

До уваги платників податків!

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області

26 жовтня 2018 о 11 годині запрошує платників податків відвідати семінар на тему: «Останні зміни податкового законодавства. Зміни в адмініструванні єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування. Електронний сервіс ДФС України «Електронний кабінет»».

Семінар відбудеться за адресою: м. Бердянськ, проспект Праці, 20, актова зала.

 

До уваги платників ЄСВ!

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області звертає увагу, що відповідно до частини восьмої ст. 9 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ) – роботодавці зобов’язані сплачувати ЄСВ, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов’язані сплачувати ЄСВ, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця.

Порядок нарахування і сплати ЄСВ затверджено наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 № 449 «Про затвердження Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами (далі – Інструкція № 449).

Згідно з п. 11 розділу ІV Інструкції № 449 у разі, якщо останній день строків сплати ЄСВ, зазначених у Інструкції № 449, припадає на вихідний або святковий день, останнім днем таких строків сплати ЄСВ вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем.

 

Запрошуємо відвідати Національний агрофорум "Податки. Фінанси. Право"

Шановні платники податків!

Державне підприємство "Сервісно-видавничий центр" запрошує до участі у Національному агрофорумі на тему "Податки. Фінанси. Право", який відбудеться 26 жовтня 2018 року у м. Київ. Спікерами заходу будуть фахівці Державної фіскальної служби України.

Для реєстрації на участь у Форумі необхідно заповнити заявку на сайті: http://www.visnuk.com.ua/events. Додаткову інформацію можна отримати за телефоном організаторів: (044) 501-06-42, (067) 506-32-64, (044) 501-06-43, (066) 042-21-74.

 

Платниками податків Бердянщини вже сплачено

майже 391  мільйон гривень ПДФО

За 9 місяців 2018 року від платників Бердянщини до зведеного бюджету надійшло 390,9 мільйона гривень податку на доходи фізичних осіб, що на 66,5 мільйона гривень перевищує минулорічні надходження. Про це повідомила начальник Бердянського управління ГУ ДФС в Запорізькій області Оксана Федорова.

Зокрема, мешканцями міста Бердянськ сплачено 269,7 мільйона гривень ПДФО,  Бердянського району – 59,8 мільйона гривень та Приморського району – 61,4 мільйона гривень вищезазначеного платежу.

Із сплаченого податку 75 відсотків, а це 293,2 мільйона гривень залишаються у розпорядженні місцевих громад, до державного бюджету країни спрямовано 97,7 мільйона гривень.

З метою збереження державних соціальних гарантій для громадян та підвищення рівня надходжень податку на доходи фізичних осіб податківцями Бердянського управління постійно проводяться заходи, направлені на легалізацію трудових відносин та недопущення виплати заробітної плати в «конвертах».

 

Оксана Федорова: На Бердянщині надходження транспортного податку складають понад півмільйона гривень

 За дев’ять місяців поточного року власники автомобілів спрямували до місцевих бюджетів міста Бердянськ, Бердянського та Приморського районів 0,52 мільйона гривень транспортного податку, що  майже на 0,2 мільйона гривень або на 44,9%  більше аналогічного періоду минулого року.

Як повідомила начальник Бердянського управління ГУ ДФС у Запорізькій області Оксана Федорова, фізичними особами сплачено понад 0,3 мільйона гривень, що на 0,1 мільйона гривень, або майже у 1,4 рази перевищує минулорічні показники. Внесок юридичних осіб склав 0,21 мільйона гривень, темп росту до факту минулого року складає  155,7 %.

Нагадаємо, що у 2018 році платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньо ринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на  1 січня податкового (звітного) року.

Платники податку – юридичні особи самостійно обчислюють суму податку і подають декларації. Сплачується платіж авансовими внесками щоквартально до 30 числа місяця, наступного за звітним, які відображаються в річній податковій декларації.

Щодо фізичних осіб, то обчислення суми податку з об'єкта або об'єктів оподаткування, які їм належать і зареєстровані в Україні, здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку на підставі відомостей, необхідних для розрахунку податку, отриманих від органів внутрішніх справ.

 

ДФС України забезпечено функціонування інформаційної системи E-Receipt

В Бердянському управлінні ГУ ДФС у Запорізькій області нагадують, що ДФС України забезпечено функціонування інформаційної системи E-Receipt.

Нова інформаційна система реєстрації та обліку реєстраторів розрахункових операцій може встановлюватись та підтримуватиметься будь-яким пристроєм, що виключає необхідність придбання касового апарату.

Для тестування пропонується безплатне клієнтське програмне забезпечення (інсталяційний пакет) для операційних систем Windows та Android, що розміщене за посиланням: http://217.76.198.145/E-Receipt. Наступним етапом буде розробка програмного забезпечення для операційної системи IOS.

Для реєстрації кас та касирів у приватній частині Електронного кабінету створено електронний сервіс «Експериментальний проект РРО».

Даний сервіс надає можливість платникам обрати із запропонованого списку господарську одиницю, де розміщено касу, пілотний проект, у якому вона візьме участь, та зареєструвати в режимі он-лайн касу та касирів.

Для того, щоб розпочати роботу з касою необхідно відкрити зміну, сформувати електронний чек.

Формування електронного чеку здійснюється за допомогою довідника номенклатури товару, який необхідно заповнити до початку роботи з касою відповідно до інструкції користувача, що розміщена за посиланням: http://217.76.198.145/E-Receipt.

Інструкція користувача щодо роботи з сервісом в Електронному кабінеті розміщена в меню «Допомога».

БУ/Спрощення податкових та митних процедур

 

Новини законодавства

 

 Затверджено Інструкцію про ведення касових операцій банками

Національний банк України постановою Правління від 25.09.2018 №103 затвердив "Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні".

Постанова №103  набирає чинності з 01 листопада 2018 року.

Зазначена Постанова №103 установлює порядок:

- здійснення банками касових операцій у національній та іноземній валюті;

- оформлення банками касових документів та оброблення банкнот (монет);

- здавання та отримання банками готівки національної валюти в Нацбанку;

- видачі (приймання) банками банкнот у касетах, обміну банкнот національної валюти, пошкоджених спеціальним розчином унаслідок несанкціонованого втручання в спеціальний пристрій для зберігання цінностей.

- регулює взаємовідносини банків з питань здійснення касових операцій у національній та іноземній валюті з Нацбанком, іншими банками та клієнтами банків.

З набранням чинності Постанови №103 (з 01.11.2018) втрачає чинність «Інструкція про ведення касових операцій банками в Україні», затверджена постановою Правління НБУ від 01.06.2011 №174.

 

Роз’яснення законодавства

 

Змінено режим роботи центрів обслуговування платників

Для удосконалення сервісного обслуговування платників ДФС працює над забезпеченням дистанційного обслуговування платників та впроваджує нові електронні сервіси, яких потребує бізнес та громадськість.

У той же час ще багато фізичних осіб-підприємців та громадян віддають перевагу безпосередньому спілкуванню з фахівцями ДФС та відвідують центри обслуговування платників.

На сьогодні функціонує 471 центр обслуговування платників, який створений на базі податкових інспекцій територіальних органів ДФС. Як свідчить аналіз, середня кількість звернень до центрів обслуговування в день складає від 252 до 545. А щосуботи кількість відвідувачів зазвичай становить від 2 до 20 осіб.

З метою удосконалення роботи центрів обслуговування платників встановлено режим роботи ЦОП органів ДФС: з понеділка по четвер з 9-00 до 18-00, в п’ятницю - з 9-00 до 16-45.

Центри обслуговування платників, створені при ДПІ ГУ ДФС у м. Києві, ГУ ДФС у м. Києві працюватимуть з понеділка по п’ятницю з 9 год. 00 хв. до 20 год. 00 хвилин. Обслуговування відвідувачів здійснюється без перерви на обід.

Громадяни та бізнес також можуть скористатися зручними електронними сервісами, запровадженими ДФС.

ІТС «Електронний кабінет»  у режимі 24/7 забезпечує цілий спектр безкоштовних послуг, частина з яких надається без електронної ідентифікації користувача, без відвідування центрів обслуговування платників та забезпечує можливість отримувати у режимі реального часу доступ до інформації з реєстрів та електронних систем ДФС.

 

Про витрати ФОП на загальній системі: оплата праці найманих працівників

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області повідомляє, що до складу витрат фізичної особи – підприємця на загальній системі оподаткування включається сума нарахованої заробітної плати без вирахувань.

Нагадаємо: відповідно до підпункту 177.4.2 Податкового кодексу України до переліку витрат, безпосередньо пов’язаних з отриманням доходів фізичною особою - підприємцем від провадження господарської діяльності на загальній системі оподаткування належать зокрема, витрати на оплату праці фізичних осіб, що перебувають у трудових відносинах з таким платником податку, які включають витрати на оплату основної і додаткової заробітної плати та інших видів заохочень і виплат виходячи з тарифних ставок, у вигляді премій, заохочень, відшкодувань вартості товарів (робіт, послуг), витрати на оплату за виконання робіт, послуг згідно з договорами цивільно-правового характеру, будь-яка інша оплата у грошовій або натуральній формі, встановлена за домовленістю сторін (крім сум матеріальної допомоги, які звільняються від оподаткування згідно з нормами розд. IV ПКУ).

Згідно з розділом III Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4, у графі 3а «Сума нарахованого доходу» відображається нарахований дохід повністю, без вирахування сум податку на доходи фізичних осіб та ЄВ, які відповідно до закону справляються за рахунок доходу найманої особи та у графі 3 «Сума виплаченого доходу» відображається сума фактично виплаченого доходу платнику податку у відповідності із нарахованим доходом, а саме - без вирахування із суми нарахованого доходу сум ПДФО та ЄВ, які справляються за рахунок доходу найманої особи.

 

Чи можна включати до складу податкової знижки витрати, понесені фізичною особою на лікування у 2018 році?

До переліку витрат, дозволених до включення до податкової знижки відповідно до п.п. 166.3.4 п. 166.3 ст. 166 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) включається сума коштів, сплачених платником податку на користь закладів охорони здоров’я для компенсації вартості платних послуг з лікування такого платника податку або члена його сім’ї першого ступеня споріднення, у тому числі для придбання ліків (донорських компонентів, протезно-ортопедичних пристосувань, виробів медичного призначення для індивідуального користування інвалідів), а також сума коштів, сплачених платником податку, визнаного в установленому порядку інвалідом, на користь протезно-ортопедичних підприємств, реабілітаційних установ для компенсації вартості платних послуг з реабілітації, технічних та інших засобів реабілітації, наданих такому платнику податку або його дитині-інваліду у розмірах, що не перекриваються виплатами з фондів загальнообов’язкового державного соціального медичного страхування, крім:

 а) косметичного лікування або косметичної хірургії, включаючи косметичне протезування, не пов’язаних з медичними показаннями, водолікування та геліотерапії, не пов’язаних з лікуванням хронічних захворювань;

 б) протезування зубів з використанням дорогоцінних металів, порцеляни та гальванопластики;

 в) абортів (крім абортів, які проводяться за медичними показаннями або коли вагітність стала наслідком зґвалтування);

 г) операцій із зміни статі; ґ) лікування венеричних захворювань (крім СНІДу та венеричних захворювань, причиною яких є побутове зараження або зґвалтування);

д) лікування тютюнової чи алкогольної залежності;

 е) придбання ліків, медичних засобів та пристосувань, оплати вартості медичних послуг, які не включено до переліку життєво необхідних, затвердженого Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 1 розд. ХІХ ПКУ встановлено, що п.п 166.3.4 п. 166.3 ст. 166 ПКУ набирає чинності з 1 січня року, наступного за роком, у якому набере чинність закон про загальнообов’язкове державне соціальне медичне страхування.

 Станом на 01 січня 2018 року закон про загальнообов’язкове державне соціальне медичне страхування чинності не набрав, тому податкова знижка по витратах, понесених платником податку на користь закладів охорони здоров’я для компенсації вартості платних послуг з лікування такого платника податку або члена сім’ї першого ступеня споріднення, за наслідками 2017 року платникам не надається.

З цим та іншими питаннями щодо застосування права на податкову знижку можна ознайомитись на веб-порталі ДФС України в  загальнодоступному інформаційно – довідковому ресурсі  (http://zir.sfs.gov.ua/main/bz/view/?src=ques).

 

В яких випадках сума доходу, отриманого фізичною особою від продажу земельної ділянки, не підлягає оподаткуванню податком на доходи?

Відповідно до п.п. 165.1.40 п. 165.1 ст. 165 розд. IV Податкового кодексу України (далі – ПКУ) до складу загального місячного (річного ) оподатковуваного доходу платника податку не включається сума доходу, отриманого таким платником податку внаслідок відчуження земельних ділянок сільськогосподарського призначення, земельних часток (паїв) за нормами безоплатної передачі, визначеними ст. 121 Земельного кодексу України (далі - Кодексу) залежно від їх призначення, безпосередньо отриманих ним у власність у процесі приватизації.
Згідно із п. 1 ст. 121 Кодексу встановлено норми безоплатної передачі земельних ділянок громадянам із земель державної або комунальної власності в таких розмірах:

 - для ведення садівництва - не більше 0,12 гектара;

 - для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) у селах - не більше 0,25 гектара, в селищах - не більше 0,15 гектара, в містах - не більше 0,10 гектара;

- для індивідуального дачного будівництва - не більше 0,10 гектара.

Крім того, п. 172.1 ст. 172 ПКУ передбачено, що дохід, отриманий платником податку від продажу (обміну) не частіше одного разу протягом звітного податкового року земельної ділянки, що не перевищує норми безоплатної передачі, визначеної ст. 121 Кодексу залежно від її призначення, та за умови перебування такого майна у власності платника податку понад три роки, не оподатковується.

 Враховуючи вищевикладене, до складу загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включається сума доходу, отриманого таким платником податку внаслідок відчуження земельних ділянок сільськогосподарського призначення, земельних часток (паїв) за нормами безоплатної передачі, визначеними ст. 121 Кодексу залежно від їх призначення, безпосередньо отриманих ним у власність у процесі приватизації.

 Крім того, не підлягає оподаткуванню дохід, отриманий платником податку від продажу (обміну) не частіше одного разу протягом звітного податкового року земельної ділянки, що не перевищує норми безоплатної передачі, визначеної ст. 121 Кодексу залежно від її призначення, та за умови перебування такого майна у власності платника податку понад три роки (земельна ділянка придбана не у процесі приватизації).

З цим та іншими роз’ясненнями щодо оподаткування податком на доходи фізичних осіб можна ознайомитись на веб-порталі ДФС України в загальнодоступному інформаційно – довідковому ресурсі (http://zir.sfs.gov.ua/main/bz/view/?src=ques).

 

Що необхідно знати про оподаткування нецільової благодійної допомоги

Сума нецільової благодійної допомоги, що надається юридичною особою фізичній особі у розмірі, який у 2018 р. не перевищує 2470 грн., не включається до оподатковуваного доходу такої особи, тобто не оподатковується податком на доходи фізичних осіб (у звітності за ф. № 1ДФ  юридична особа відображає таку допомогу за ознакою доходу «169»).

Перевищення допомоги над вказаним розміром підлягає оподаткуванню ПДФО за ставкою 18 % та військовим збором — 1,5 %.

Сума перевищення нецільової допомоги над вказаним розміром включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку як інші доходи і відображається у податковому розрахунку ф. № 1ДФ за ознакою доходу «127».

При цьому, у разі отримання нецільової благодійної допомоги від суб’єкта (або суб’єктів) господарювання, платник податку зобов'язаний подати річну податкову декларацію із зазначенням її суми, у випадку якщо загальна сума такої допомоги протягом звітного податкового року перевищує її граничний розмір (у 2018 році – якщо перевищує 2470 грн.).

 

Перереєстрація юридичних та самозайнятих осіб в контролюючих органах у разі зміни місцезнаходження в межах одного адміністративного району

Відповідно до статті 66 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) підставами для внесення змін до облікових даних платників податків є, зокрема:

- інформація органів державної реєстрації;

- документально підтверджена інформація, що надається платниками податків.

У разі виникнення змін у даних або внесення змін до документів, що подаються для взяття на облік згідно з главою 6 ПКУ, крім змін, які вносяться до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР), та змін, про які платник податків повідомив за основним місцем обліку, платник податків зобов’язаний подати контролюючому органу, в якому він обліковується, уточнені документи протягом 10 календарних днів з дня внесення змін до зазначених документів.

Відповідно до Закону України від 15 травня 2003 року № 755 «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» із змінами та доповненнями в ЄДР містяться дані, зокрема, й про місцезнаходження юридичної особи та місце проживання фізичної особи – підприємця.

При зміні платниками податків місцезнаходження (місця проживання) в межах одного адміністративного району змінюються дані, що містяться у Єдиному банку даних юридичних осіб та Реєстрі самозайнятих осіб, але при цьому не змінюється їх основне місце обліку в контролюючих органах.

Порядок внесення змін до облікових даних платників податків встановлено у Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 із змінами та доповненнями.

У разі виникнення змін у даних або внесення змін до документів, що подаються для взяття на облік, крім змін, які вносяться до ЄДР, та змін, про які платник податків повідомив за основним місцем обліку, платник податків зобов’язаний протягом 10 календарних днів з дня внесення змін до зазначених документів подати до контролюючого органу уточнені документи в такому самому порядку, як і при взятті на облік. Додаткова реєстраційна заява за формами №1-ОПП, № 5-ОПП подається з позначкою «Зміни» або за формою № 1-РПП – з позначкою «Перереєстрація, зміни».

З таким роз’ясненням можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (категорія 119.06).

 

Дії органів фіскальної служби, якщо при організації перевірки встановлено відсутність платника податків за місцезнаходженням

У разі коли при організації документальної планової та позапланової виїзної або фактичної перевірки встановлено неможливість проведення перевірки у зв’язку з відсутністю платника податків (посадових осіб платника податків або його законних (уповноважених) представників) за місцезнаходженням, у той же день складається відповідний акт у довільній формі, що засвідчує цей факт. 

При цьому підрозділ органу ДФС, який здійснює (очолює) перевірку та встановив неможливість проведення перевірки у зв’язку з відсутністю платника податків (посадових осіб платника податків або його законних (уповноважених) представників) за місцезнаходженням, протягом двох робочих днів з дня, наступного за днем складання цього акта, доповідною запискою повідомляє про це керівника (його заступника або уповноважену особу) органу ДФС та передає запит на встановлення місцезнаходження платника податків до оперативного підрозділу відповідного територіального органу ДФС за основним місцем обліку платника податків. 

Оперативний підрозділ територіального органу ДФС не пізніше 10 календарних днів з дня отримання запиту в обов’язковому порядку письмово повідомляє ініціатора запиту про проведену роботу з наданням копій отриманих у ході його виконання матеріалів.

У разі необхідності вказаний термін може бути продовжений за рішенням керівника зазначеного оперативного підрозділу, але не більше ніж до 30 календарних днів з дня отримання запиту, про що цей підрозділ також письмово повідомляє ініціатора до закінчення 10-денного терміну.

У разі встановлення місцезнаходження платника податків оперативний підрозділ органу ДФС не пізніше наступного робочого дня письмово направляє ініціатору запиту інформацію про встановлене місцезнаходження. У разі необхідності працівниками оперативного підрозділу складається відповідна довідка.

У разі якщо внаслідок заходів, вжитих працівниками оперативного підрозділу, не встановлено місцезнаходження платника податків, такий підрозділ повідомляє про це структурний підрозділ органу ДФС, який ініціював проведення заходів на встановлення місцезнаходження платника податків, та передає керівнику (його заступнику або уповноваженій особі) відповідного органу ДФС службову записку та матеріали про проведену роботу.

Рішення про припинення заходів щодо встановлення місцезнаходження платника податків приймає керівник органу ДФС, працівники якого вживали такі заходи, на підставі службової записки начальника оперативного підрозділу за погодженням з підрозділом (або органом ДФС), що є ініціатором запиту.

З таким роз’ясненням можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (категорія 136.07).

 

В одній акцизній накладній може бути зазначено операцію виключно за одним кодом УКТ ЗЕД

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області нагадує, що відповідно до абзацу першого п. 231.1 ст. 231 Податкового кодексу України від 02 грудня    2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями платник податку при реалізації пального зобов’язаний скласти в електронній формі акцизну накладну за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД реалізованого пального та зареєструвати в Єдиному реєстрі акцизних накладних з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи.

Абзацом другим п. 9 розділу І Порядку заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 25 лютого 2016 № 218 (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 17.03.2016 за № 405/28535), із змінами встановлено, що в одному документі (акцизна накладна, розрахунок коригування акцизної накладної) може бути зазначено операцію виключно за одним кодом УКТ ЗЕД.

 

В «Електронному кабінеті» запроваджені сервіси з автозаповнення рядків податкової декларації з ПДВ

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області інформує про наступне.

В «Електронному кабінеті» ДФС України реалізовано автозаповнення рядків податкової декларації з ПДВ та додатку 1 «Розрахунок коригування сум податку на додану вартість (Д1)», додатку 5 «Розшифровки податкових зобов’язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д5)», додатку 6 «Довідка (Д6) подається платниками, які заповнюють рядок 5 декларації, та підприємствами (організаціями) інвалідів» на підставі даних Єдиного реєстру податкових накладних (далі – ЄРПН).

Для автозаповнення рядків податкової декларації з ПДВ та вище зазначених додатків необхідно у приватній частині «Електронного кабінету» при створенні документа звітності проставити відмітку «заповнити на основі даних ДФС». Після чого на підставі відомостей, внесених в ЄРПН, заповнюються дані рядків податкової декларації з ПДВ та відповідних таблиць:

? Таблиця 1 (Д1) «Коригування податкових зобов’язань згідно зі статтею 192 та пунктом 199.1 статті 199 розділу V Кодексу»;

? Таблиця 2 (Д1) «Коригування податкового кредиту згідно зі статтею 192 розділу V Кодексу»;

? Таблиця 1 розділу І Податкові зобов’язання (Д5) «Операції на митній території України, що оподатковуються податком на додану вартість за основною ставкою та ставкою 7 %, крім ввезення товарів на митну територію України»;

? Таблиця 1 розділу ІІ Податковий кредит (Д5) «Операції придбання з податком на додану вартість, які підлягають оподаткуванню за основною ставкою та ставкою 7 %»;

? Таблиця 1 (Д6) «Операції, що не є об’єктом оподаткування (стаття 196 розділу V Кодексу), операції з постачання послуг за межами митної території України та послуг, місце постачання яких визначено відповідно до пунктів 186.2, 186.3 статті 186 розділу V Кодексу за межами митної території України, операції, які звільнені від оподаткування (стаття 197 розділу V Кодексу, підрозділ 2 розділу XX Кодексу, міжнародні договори (угоди))».

Додатково повідомляємо, що розділ «СЕА ПДВ» доповнено новим сервісом «Інформація про суму перевищення». За допомогою даного сервісу платникам надано можливість перегляду інформації щодо даних розрахунку суми перевищення та результату порівняння даних податкової звітності з ПДВ та ЄРПН.

 

Відкрита частина «Електронного кабінету» надає можливість платникам користуватись послугами без ідентифікації особи

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області нагадує, що «Електронний кабінет» – це сервіс веб-порталу ДФС України, який надає можливість платнику спілкуватися з фахівцями органів ДФС у режимі реального часу.

Користуватись «Електронним кабінетом» (далі – «Е-кабінет») можуть не лише юридичні особи та фізичні особи – підприємці, але й будь-яка особа, яка бажає отримувати адміністративні послуги, консультації, здійснювати розрахунки з бюджетом, замовляти та отримувати довідки, звітувати в електронному вигляді не виходячи з дому.

Знаходиться «Е-кабінет» на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням саbіnеt.sfs.gov.ua

«Е-кабінет» складається із двох функціональних частин:

¨ відкрита (загальнодоступна);

¨ приватна (особистий кабінет).

Користуватись послугами відкритої частини «Е-кабінет» можна без ідентифікації особи (без використання електронного цифрового підпису).

Робота у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису.


« повернутися


Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Starostat.org.ua, Rayrada.org.ua, Rda.org.ua, Osv.org.ua