Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Новоолексіївська громада» (код ЄДРПОУ: 04353557) був реорганізований і увійшов до складу Приморської громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-70 - Метастудія (Вінниця)
Starostat.org.ua - розробка веб-сайтів для старостинських округів ОТГ України
Новоолексіївська громада

припинила діяльність, увійшла до складу Приморської громади

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області повідомляє

Дата: 18.07.2019 08:37
Кількість переглядів: 188

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області повідомляє

 

З доходів бердянців та приморчан соцфонди отримали

майже 285 мільйонів гривень

За перше півріччя 2019 року платники Бердянського та Приморського районів сплатили  284,7 млн грн  єдиного внеску  на загальнообов’язкове  державне соціальне страхування.  Вказана сума перевищила минулорічні надходження  на 36,1 млн грн  або на 14,5 відсотка.

Зокрема у червні поточного року надійшло 58,6 млн грн ЄСВ.  Зростання надходжень до показників червня минулого року становить 6,3 млн грн або 12,0 відсотків.

У фіскальній службі звертають увагу громадян на необхідність офіційного працевлаштування, що дає право  на отримання соціальних гарантій, зокрема у разі  втрати працездатності, права на відпустку,  пенсійне забезпечення.

Нагадуємо, що  з 02 травня 2019 року  діють  нові рахунки для сплати єдиного внеску. Інформація щодо реквізитів рахунків розміщена на суб – сайті «Територіальні органи ДФС у Запорізькій області» у розділі «Бюджетні рахунки».

 

З початку року туристи збагатили місцеву казну Бердянщини і Приморська на 213 тисяч гривень

За інформацією фахівців Бердянського управління ГУ ДФС у Запорізькій області надходження туристичного збору від юридичних та фізичних осіб станом на 01.07.2019 року складають 213,2 тисячі гривень, що на 64 тисячі перевищує відповідний показник минулого року.

Підприємці, що здійснюють діяльність на Азовському узбережжі Бердянського регіону, продовжують курортний сезон із туристичним збором у сумі 135,3 тис. грн, який надійшов до бюджетів громад. Це на 11,8 тис. грн більше показника надходжень за 6 місяців 2018 року.

Значно збільшили відрахування туристичного збору податкові агенти на території курортної зони Приморського району. Вони зібрали для місцевих бюджетів 77,9 тис. грн, порівняно із 52,2 тис. грн туристичного збору за січень - червень 2018 року.

Нагадаємо: відповідно до п. 57.1 ст. 57 ПКУ платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого ПКУ для подання податкової декларації.

Граничний термін сплати податкових зобов’язань з туристичного збору за ІІ квартал - 19 серпня 2019 року.

 

ЧИ ЗВІЛЬНЯЄ ЗДАЧА «ПАТЕНТУ» ВІД СПЛАТИ ЄСВ?

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області звертає увагу фізичних осіб – підприємців на особливості подання звітів та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ) при припиненні підприємницької діяльності.

Після звернення фізичної особи – підприємця до державного реєстратора з наміром розпочати процедуру припинення діяльності і внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) відповідного запису така фізична особа повинна сама за себе подати до органу ДФС «ліквідаційний» звіт по ЄСВ протягом місяця з дня припинення державної реєстрації.

Зняття з обліку фізичної особи як платника ЄСВ здійснюється після проведення перевірок платника та проведення остаточного розрахунку.

На практиці існують випадки, коли фізична особа – підприємець розпочала діяльність у 2000 року, тобто до введення ЄДР у електронному вигляді (відповідно в ЄДР відсутні будь-які записи стосовно такої особи), у 2005 році припинила фактично здійснювати діяльність та здала «патент» до податкової.

Однак, всі ці дії не знімають її з обліку, як платника ЄСВ.

І тому, відповідно до  вимог Закону України від 8 липня 2010 року № 2464 - VІ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами внесеними Законом України від 06 грудня 2016 року № 1774-VІІІ (далі – Закон № 2464) такій фізичній особі, з 2017 року нараховується ЄСВ.

Так, відповідно до норм Закону № 2464 ЄСВ підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника. Отримував платник у звітному періоді дохід чи не отримував, він повинен сплатити ЄСВ у сумі не меншої за розмір мінімального страхового внеску, який станом на 01.01.2019 становить 918,06 грн.

Звертаємо увагу підприємців, якщо Ви зареєстровані фізичною особою-підприємцем, але не здійснюєте господарську діяльність, для того щоб не здійснювались нарахування єдиного внеску, зверніться до Державного реєстратора для здійснення процедури припинення реєстрації підприємницької діяльності. Тільки після внесення до ЄДР відомостей про припинення фізичної особи-підприємця, такий підприємець має право не сплачувати ЄСВ.

Для припинення своєї діяльності ФОП подає заяву за формою 12 державному реєстратору за місцем реєстрації (ст. 18 п. 4. Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань). Документи подаються у паперовому (особисто або уповноваженим представником) або в електронному вигляді за наявністю електронного цифрового підпису через онлайн будинок Юстиції або iGov.

Суми єдиного соціального внеску, які вже нараховані, підлягають обов’язковій сплаті. Якщо підприємцем ці суми єдиного внеску не сплачені, в строки передбачені законодавством, вони є недоїмкою (боргом). Відповідно до частини 3 статті 25 Закону № 2464 суми недоїмки стягуються з нарахуванням пені з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення платежу та застосуванням штрафів у розмірі 20 відсотків своєчасно не сплачених сум.

Інформацію про проведення нарахувань єдиного внеску платник може самостійно переглянути за допомогою електронного сервісу «Електронний кабінет платника податків» на сайті ДФС України (http:/cabinet.sfs.gov.ua) з використанням електронного цифрового підпису.

 

Роз’яснення законодавства

 

Податковим агентам - про терміни подання податкової декларації та сплату туристичного збору

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області нагадує, що відповідно до   пп. 268.7.3 п. 268.7 ст. 268 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI, зі змінами та доповненнями, (далі – ПКУ) базовий податковий (звітний) період з туристичного збору дорівнює календарному кварталу.

Форма податкової декларації з туристичного збору затверджена наказом Міністерства фінансів України від 09.07.2015 № 636 «Про затвердження форм податкових декларацій збору за місця для паркування транспортних засобів та туристичного збору», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29.07.2015 за № 912/27357.

Підпунктом 49.18.2 п. 49.18 ст. 49 ПКУ визначено, що податкові декларації подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному кварталу, протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу.

Тобто, граничний термін подання податкової декларації з туристичного збору за I півріччя 2019 року становить 09.08.2019 року.

Згідно з пп. 268.7.1 п. 268.7 ст. 268 ПКУ сума туристичного збору, обчислена відповідно до податкової декларації за звітний (податковий) квартал, сплачується щоквартально, у визначений для квартального звітного (податкового) періоду строк, за місцезнаходженням податкових агентів.

Відповідно до п. 57.1 ст. 57 ПКУ платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого ПКУ для подання податкової декларації.

 

Реалізація електронних сигарет: що з акцизним податком?

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області повідомляє, що відповідно до пп. 213.1.9 Податкового Кодексу України (далі ПКУ) об’єктом оподаткування акцизним податком є операції з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів.

Згідно з пп. 14.1.212 ПКУ реалізацією суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів є продаж пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання незалежно від форми розрахунків, у тому числі на розлив у ресторанах, кафе, барах, інших об’єктах громадського харчування. До тютюнових виробів належать сигарети з фільтром або без фільтру, цигарки, сигари, сигарили а також люльковий, нюхальний, смоктальний, жувальний тютюн, махорка та інші вироби з тютюну чи його замінників для куріння, нюхання, смоктання чи жування.

Перелік підакцизних товарів із зазначенням видів товарів згідно з УКТ ЗЕД і ставок акцизного податку визначено ст. 215 ПКУ. Відповідно до  пп. 215.3.2 ПКУ до підакцизних товарів належать тютюнові вироби, тютюн і промислові замінники тютюну за кодами 2401, 2402 10 00 00, 2402 20 90 10, 2402 20 90 20, 2403 згідно з УКТ ЗЕД.

Методичними рекомендаціями передбачено, що класифікація електронних сигарет та змінних картриджів до них здійснюється таким чином.

Електронна сигарета – працюючий на елементі живлення мікроелектронний пристрій, який нагріває рідину, що містить пропіленгліколь, ароматизатор з нікотином або без нікотину.

Пара, що утворюється, імітує традиційний процес паління сигарет. Пристрій може мати вигляд звичайної сигарети, сигари або люльки для паління або іншої форми. Під час вдихання потік повітря активізує парогенератор, у якому відбувається нагрівання рідини та перетворення її в пару, що нагадує тютюновий дим. Товар представлено у наборі для роздрібної торгівлі, який також містить зарядний пристрій, шнур живлення й набір запасних патронів та класифікується у товарній позиції 8543. Класифікація змінних картриджів для електронних сигарет здійснюється відповідно до складу рідини у товарній позиції 3824.

Таким чином, електронні сигарети та змінні картриджі до них не є підакцизними товарами згідно з ПКУ та їх реалізація не оподатковується  акцизним податком.

 

Путівки на відпочинок за рахунок профспілки. Особливості оподаткування податком на доходи фізичних осіб.

З метою оподаткування податком на доходи фізичних осіб, до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку-фізичної особи не включається вартість путівок на відпочинок, оздоровлення та лікування, у тому числі на реабілітацію інвалідів, на території України платника податку та/або його дітей віком до 18 років, які надаються йому безоплатно або із знижкою (у розмірі такої знижки) професійною спілкою, до якої зараховуються профспілкові внески платника податку - члена такої професійної спілки, створеної відповідно до законодавства України.

Зазначена норма поширюється на платників податків, які отримують путівки виключно від професійної спілки, до якої зараховуються профспілкові внески платника податку - члена такої професійної спілки.

Вартість безоплатної або із знижкою (у розмірі такої знижки) профспілкової путівки, яка надається платнику податків на оздоровлення членів сім'ї віком після 18 років, або не членів такої профспілкової організації оподатковується податком на доходи фізичних осіб  за ставкою 18% та військовим збором за ставкою 1,5%.

Сімейна профспілкова путівка надана платнику податків, до якої включається і вартість оздоровлення членів сім'ї після 18 років або не членів такої профспілкової організації, оподатковується у розмірі частини отриманого доходу на оздоровлення таких членів сім'ї.

В податковому розрахунку за формою №1ДФ вартість наданих профспілковою організацією путівок  відображається за ознакою доходу "156".

Зазначена норма передбачена п.п. 165.1.35 ст. 165 Податкового  кодексу України.

 

Фізична особа продає нерухоме майно. Хто нараховує і сплачує податок на доходи фізичних осіб і подає податкову звітність?

Якщо стороною договору купівлі – продажу об’єкта нерухомого майна є юридична особа чи фізична особа – підприємець, така особа є податковим агентом платника податку щодо нарахування, утримання та сплати (перерахування) до бюджету податку з доходів, отриманих платником податку від такого продажу.

Такі особи, що  мають статус податкових агентів, зобов'язані:

- своєчасно та повністю нараховувати, утримувати та сплачувати (перераховувати) до бюджету податок з доходу, що виплачується на користь платника податку та оподатковується до або під час такої виплати за її рахунок;

- подавати у строки, встановлені для податкового кварталу, податковий розрахунок суми доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку а також суми утриманого з них податку (за формою № 1 ДФ), до контролюючого органу за місцем свого розташування.

Якщо продаж (обмін) об'єктів нерухомості здійснюється між фізичними особами, то під час проведення такої операцій нотаріус посвідчує відповідний договір за наявності оціночної вартості такого нерухомого майна (зареєстрованої відповідно до п. 172.3 ст. 172 ПКУ) та документа про сплату податку до бюджету стороною (сторонами) договору та щокварталу подає до контролюючого органу за місцем розташування державної нотаріальної контори або робочого місця приватного нотаріуса інформацію про такий договір, включаючи інформацію про його вартість та суму сплаченого податку в порядку, встановленому цим розділом для податкового розрахунку.

Отже, якщо стороною договору купівлі-продажу нерухомого майна є суб’єкт господарювання (юридична особа чи фізична особа – підприємець), то такий суб’єкт повинен виконати всі функції податкового агента, а саме, нараховувати, утримувати та сплачувати до бюджету податок з доходу фізичних осіб і військовий збір та надавати податковий розрахунок за формою №1- ДФ.

Відображення нотаріусами інформації про проведені операції з продажу об’єктів нерухомості проводиться у випадку, коли сторонами відповідного договору є фізичні особи.

Зазначений порядок визначений п. 172.4, п. 172.7 ст. 172; п. 176.2 ст. 176  Податкового кодексу.

 

Порядок відмови від спрощеної системи оподаткування юридичними особами - платниками єдиного податку 3-ї групи

Для відмови від спрощеної системи оподаткування суб’єкт господарювання не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку нового календарного кварталу (року) подає до контролюючого органу заяву.

Платники єдиного податку можуть самостійно відмовитися від спрощеної системи оподаткування у зв’язку з переходом на сплату інших податків і зборів, з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому подано заяву щодо відмови від спрощеної системи оподаткування у зв’язку з переходом на сплату інших податків і зборів.

Платники єдиного податку зобов’язані перейти на сплату інших податків і зборів, у таких випадках та в строки:

- у разі перевищення протягом календарного року встановленого обсягу доходу платниками єдиного податку 3-ї групи - з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому відбулося таке перевищення;

- у разі застосування платником єдиного податку негрошових способів розрахунків, - з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) періодом, у якому допущено такий спосіб розрахунків;

- у разі здійснення видів діяльності, які не дають права застосовувати спрощену систему оподаткування, або невідповідності вимогам організаційно-правових форм господарювання - з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) періодом, у якому здійснювалися такі види діяльності або відбулася зміна організаційно-правової форми;

- у разі здійснення видів діяльності, не зазначених у реєстрі платників єдиного податку, - з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) періодом, у якому здійснювалися такі види діяльності;

- у разі наявності податкового боргу на кожне перше число місяця протягом двох послідовних кварталів - в останній день другого із двох послідовних кварталів.

Зазначена норма передбачена  п.п. 298.2.1 - п.п. 298.2.3 ст. 298 Податкового кодексу.

 

Перерахування до бюджету податку на доходи фізичних осіб, якщо дохід нараховується, але не виплачується

Податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов'язаний утримувати податок на доходи фізичних осіб та військовий збір із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку 18% та ставку військового збору 1,5%.

Якщо оподатковуваний дохід нараховується податковим агентом, але не виплачується (не надається) платнику податку, то податок, який підлягає утриманню з такого нарахованого доходу, підлягає перерахуванню до бюджету податковим агентом у строки, встановлені Податковим кодексом для місячного податкового періоду.

Такий термін для перерахування податку визначається з урахуванням десятиденного строку від фактичної дати останнього дня подання декларації за відповідний період, тобто не пізніше 30 календарних днів, наступних за місяцем нарахування доходу.

Зазначена норма передбачена п.п. 168.1.1 та п.п. 168.1.5 ст. 168 Податкового кодексу.

 

До уваги фізичних осіб! 

Дізнайтесь, хто і як повинен сплачувати податок на нерухоме майно у 2019 році

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки сплачується за об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі за їх частки.

Обчислення суми податку з об'єктів житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється фіскальним органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості.

Податкове повідомлення-рішення про сплату податку та відповідні платіжні реквізити органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) фізичній особі - платнику податку фіскальним органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).

Фізичні особи у 2019 році сплачують податок на нерухоме майно за базовий податковий (звітний) період - 2018 рік із застосуванням минулорічних ставок і пільг.

У 2019 році податок буде нараховуватись з урахуванням мінімальної зарплати у розмірі 3723 грн., встановленої на 2018 рік.

Для фізичних осіб база оподаткування об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності, зменшується:

- для квартир незалежно від їх кількості – на 60 кв. метрів;

- для житлових будинків незалежно від їх кількості – на 120 кв. метрів;

- для різних типів об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності квартир та будинків) – на 180 кв. метрів.

Ставки податку встановлюються за рішенням сільської, селищної, міської ради або ради об'єднаних територіальних громад, у розмірі, що не перевищує 1,5% розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного року, за 1 квадратний метр бази оподаткування.

Тобто, ставки та пільги залежать від рішень, встановлених місцевими радами на кожній окремій території, де знаходяться об’єкти нерухомості.

Рішення про ставки та пільги зі сплати податку розміщуються на сайтах місцевих рад.

Ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки у м. Запоріжжя  визначені Рішенням Запорізької міської ради від 28.01.2015 №5 (зі змінами, внесеними рішеннями від 30.06.15 №5, від 26.02.16 №30, від 25.08.16 №50, від 21.12.2016 №49).

У м. Запоріжжя ставка податку для об'єктів житлової нерухомості складає - 1% розміру мінімальної заробітної плати  за 1 кв. метр (у 2019 році - 37,23 грн.).

Ставка податку для об’єктів нежитлової нерухомості, які розташовані по пр. Соборному - 0,5% розміру мінімальної заробітної плати за 1 кв. метр (у 2019 році - 18,62 грн.).

Ставка податку для решти об’єктів нежитлової нерухомості - 0,25% розміру мінімальної заробітної плати за 1 кв. метр (у 2019 році - 9,31 грн.).

Згідно рішення Запорізької міської ради, якщо у власності фізичної особи перебуває квартира або квартири, загальна площа яких не перевищує 120 кв. метрів, то податок не сплачується.

При перевищенні цієї граничної межі (120 кв. м) податок не сплачується лише з 60 кв. метрів (пільга згідно Податкового кодексу), залишок метражу оподатковується за ставкою – 37,23 грн.

Якщо фізична особа володіє будинком чи кількома будинками, загальна площа яких не перевищує 250 кв. метрів, податок також не сплачується. Але у разі перевищення зазначеної граничної межі, сплата не здійснюється з 120 кв. метрів (пільга, визначена Податковим кодексом), проте решта площі підлягає оподаткуванню за ставкою 37,23 грн.

Власники різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, не сплачують податок із загальної площі не більше 370 кв. метрів. В іншому випадку на 180 кв. метрів поширюється пільга, а за квадратні метри поза такою межею сплачується податок за ставкою 37,23 грн.

Крім того, додатково оподатковуються об'єкти житлової нерухомості, площа яких перевищує 300 кв. метрів для квартир і  500 кв. метрів для житлових будинків у сумі  25 тис.  грн. за кожен такий об’єкт житлової нерухомості (його частки).

Якщо фізична особа є власником нерухомого майна, загальна площа якої перевищую пільгову, то фіскальним органом обчислюється сума податку та надсилається податкове повідомлення-рішення.

Таке податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) фізичній особі фіскальним органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) роком, тобто до 1 липня 2019 року.

Податок сплачується за місцем розташування об'єкта нерухомості протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

Фізичні особи мають право звернутися з письмовою заявою до фіскального органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних.

У разі виявлення розбіжностей між даними фіскальних органів та даними, підтвердженими фізичною особою на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, проводиться перерахунок суми податку і фіскальний орган надсилає (вручає) нове податкове повідомлення-рішення.

 Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Порядок сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки визначено ст. 266 Податкового кодексу України.

 

Громадяни повинні сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у декларації про майновий стан і доходи, до 01.08.2019 року

Фізичні особи, які у 2018 році отримували доходи не від податкових агентів та доходи в результаті прийняття ними у спадщину чи дарунок коштів, майна, майнових чи немайнових прав, які підлягають оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб, повинні подати до органу фіскальної служби за місцем реєстрації річну податкову декларацію про майновий стан і доходи.

Податкова декларація про майновий стан і доходи подається у термін до 1 травня 2019 року.

У податковій декларації про майновий стан і доходи громадяни відображають суму отриманого оподатковуваного доходу за звітний рік та визначають податкове зобов'язання з податку на доходи фізичних осіб за ставкою 18% та військового збору за ставкою 1,5%.

Фізичні особи, які не зареєстровані як фізичні особи – підприємці, зобов’язані сплатити суму податкових зобов’язань, зазначену у поданій декларації про майновий стан і доходи  до 1 серпня року, що настає за звітним.

Отже, за результатами 2018 року останній день сплати – 31 липня 2019 року (включно).

У зв’язку із введенням з 01.01.2019 р. у дію нових кодів бюджетної класифікації порядок сплати фізичними особами податкових зобов’язань, зазначених у податковій декларації, змінено.

Платник податку – фізична особа, який зобов’язаний подати податкову декларацію, визначити та сплатити свої податкові зобов’язання, сплачує їх за кодами платежу:

«11010500» – «податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування»;

«11011001» – «військовий збір, що сплачується за результатами декларування».

Якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов’язання протягом строків, визначених ПКУ, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:

- при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, у розмірі 10 % погашеної суми податкового боргу; 

     - при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, у розмірі 20 % погашеної суми податкового боргу.

Крім того, після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов’язання, на суми такого зобов’язання нараховується пеня.

 

Законодавство щодо ЄСВ

 


« повернутися


Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Starostat.org.ua, Rayrada.org.ua, Rda.org.ua, Osv.org.ua