Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Новоолексіївська громада» (код ЄДРПОУ: 04353557) був реорганізований і увійшов до складу Приморської громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-70 - Метастудія (Вінниця)
Starostat.org.ua - розробка веб-сайтів для старостинських округів ОТГ України
Новоолексіївська громада

припинила діяльність, увійшла до складу Приморської громади

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області повідомляє

Дата: 19.08.2019 09:00
Кількість переглядів: 227

Бердянські і приморські платники сплатили до бюджету

понад  641 мільйон гривень

За січень-липень 2019 року суб’єкти господарювання та громадяни спрямували до бюджетів усіх рівнів 641,3 мільйона гривень податків і зборів. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року сума надходжень збільшилась на 5,2 відсотка або на 31,5 мільйона гривень.

За словами начальниці Бердянського управління ГУ ДФС у Запорізькій області Оксани Федорової, більше половини від зібраної суми – 376,9 мільйона поповнили місцеві скарбниці міста Бердянськ, Бердянського та Приморського районів. Решта – 264,4 мільйона гривень надійшли до Державного бюджету України.

Порівняно з аналогічним періодом 2018 року надходження до місцевої казни збільшились на 8,9 відсотка  або на 30,9 мільйона, до державної – на 0,2 відсотка або 0,6 мільйона гривень.

Також за 7 місяців поточного року бердянці та приморчанє перерахували на загальнообов’язкове державне соціальне страхування 334,9 мільйона гривень, що на 14,7 відсотка або 42,9 мільйона більше проти показника відповідного періоду 2018 року.

 

Бюджетний внесок платників єдиного податку

Бердянського управління майже 63 мільйони гривень

З початку року бердянські і приморські суб'єкти господарювання, які використовують спрощену систему оподаткування, сплатили до місцевої казни 62,7 мільйона гривень єдиного податку.

Начальниця Бердянського управління ГУ ДФС у Запорізькій області Оксана Федорова відзначила, що за підсумками діяльності за січень-липень 2019 року спрощенці демонструють стабільне зростання податкових надходжень. Проти аналогічного періоду минулого року надходження  єдиного податку збільшились на 7,1 мільйона. Найбільший приріст за фізичними особами – 7 мільйонів гривень, - наголошує очільниця управління.

Зокрема, фізичні особи-платники єдиного податку перерахували 41,2 мільйона, від юридичних осіб-"спрощенців" надійшло 7,3 мільйона, від сільгоспвиробників – 14,2 мільйона гривень.

Оксана Федорова додає, шо єдиний податок - серед стабільних джерел наповнення місцевих бюджетів. Саме тому створення комфортних умов для розвитку та роботи підприємництва є у пріоритетах діяльності виконавчої влади, місцевого самоврядування та фіскальної служби області.

 

ЩО ТРЕБА ПАМ’ЯТАТИ У РОЗПАЛ КУРОРТНОГО СЕЗОНУ

На Бердянщині у розпалі курортний сезон. Тому на сьогодні є актуальним для міста Бердянськ та сільської місцевості Бердянського і Приморського районів на Азовському узбережжі - питання торгівлі  алкогольними напоями та тютюновими виробами.

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області для суб`єктів господарювання, які мають на меті працювати відкрито в правовому полі та бажають отримати ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, звертає увагу на наступне.

Звичайно, здійснення такої діяльності можливо в першу чергу, за умови завершення процедури державної реєстрації, як суб’єкта підприємницької діяльності. Для цього необхідно звернутися до суб’єкта державної реєстрації. По-друге, звернутися до органів Державної фіскальної служби для подальшої реєстрації як платника податку.

Для здійснення суб’єктом господарювання роздрібної торгівлі алкогольними напоями або тютюновими виробами необхідно:

- придбати касовий апарат;

- отримати відповідну ліцензію;

- мати приміщення площею не менше 20 кв.м. (при здійсненні роздрібної торгівлі алкогольними напоями, крім пива).

Вартість ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами становить:

для МІСТА плата за ЛІЦЕНЗІЮ на АЛКОГОЛЬ становить 2000,00 грн на КВАРТАЛ за кожний касовий апарат;

для МІСТА плата за ЛІЦЕНЗІЮ на ТЮТЮН становить 500,00 грн на КВАРТАЛ;

для СІЛЬСЬКОЇ місцевості плата за ЛІЦЕНЗІЮ на АЛКОГОЛЬ становить 125,00 грн на КВАРТАЛ за кожний касовий апарат;

для СІЛЬСЬКОЇ місцевості плата за ЛІЦЕНЗІЮ на ТЮТЮН становить 62,50 грн на КВАРТАЛ.

Звертаємо увагу, що при здійсненні такого роду торгівлі буде сплачуватися і акцизний податок у розмірі 5% від суми реалізованого підакцизного товару.

Платникам єдиного податку дозволено роздрібну торгівлю пивом та столовими винами (Сухі столові вина мають міцність 9-13% об.) за наявності касового апарату та відповідної ліцензії.

Нагадуємо, що штрафна санкція за безліцензійну торгівлю нараховується у розмірі 17 тис. гривень.

Податкова служба закликає не ігнорувати вимоги законодавства та у разі здійснення роздрібної торгівлі алкоголем та тютюном надати до Центра обслуговування платників Бердянського управління ГУ ДФС у Запорізькій області заяву (зразки яких є у Центрі обслуговування платників) на кожну окрему ЛІЦЕНЗІЮ, копію платіжного доручення з відміткою банку про сплату та опис цих документів. Оформлену ліцензію платник отримає протягом 10 календарних днів після звернення до Центру обслуговування платників.

 

Новини законодавства

 

В Україні з 5 серпня 2019 року стартує запровадження міжнародного номера банківського рахунку

5 серпня 2019 року в Україні стартує запровадження міжнародного номера банківського рахунку IBAN відповідно до вимог стандарту ISO 13616.

У зв’язку із запровадженням міжнародного номера банківського рахунку IBAN Національний банк України (далі – НБУ) змінить форми платіжного доручення та інших документів.

Зважаючи на комплексність заходів із впровадження цього міжнародного стандарту, НБУ нагадує банкам та їхнім клієнтам про особливості цього процесу.

Терміни та дати

З 5 серпня 2019 року нові рахунки клієнтам банки відкриватимуть відповідно до вимог стандарту IBAN.

Водночас чинні номери рахунків банки змінюватимуть відповідно до вимог цього стандарту зі збереженням чинного номера аналітичного обліку.

З 1 листопада 2019 року застосування IBAN стане обов’язковим для клієнтів усіх банків України під час здійснення переказів коштів як у національній, так і в іноземних валютах, зокрема під час транскордонних переказів. Тобто всі перекази з 1 листопада 2019 року будуть здійснюватися лише з використанням IBAN.

Важливо, що усі платіжні картки, емітовані банками до рахунку клієнта, залишаються чинними, вони є платіжним інструментом, який надає клієнту можливість за допомогою платіжного пристрою, зокрема ініціювати переказ коштів з банківського рахунка.

Більш детальніше з інформацією можливо ознайомитись на офіційній сторінці вебсайту НБУ за посиланням: https://bank.gov.ua/news/all/v-ukrayini-z-5-serpnya-2019-roku-startuye-zaprovadjennya-mijnarodnogo-nomera-bankivskogo-rahunku

 

Затверджено нові форми документів для платників акцизного податку

Наказом МФУ від 19.06.2019 №262 затверджено:

- форму заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового та/або акцизних складів;

- акцизну накладну форми "П";

- акцизну накладну форми "С";

- розрахунок коригування акцизної накладної форми "П";

- розрахунок коригування акцизної накладної форми "С";

- форму заявки на поповнення (коригування) залишку пального;

- форму заявки на поповнення (коригування) залишку спирту етилового;

- Порядок заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, заявки на поповнення (коригування) залишку спирту етилового.

Наказ №262 "Про затвердження форм заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового та/або акцизних складів, акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, заявки на поповнення (коригування) залишку спирту етилового, Порядку заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, заявки на поповнення (коригування) залишку спирту етилового" набирає чинності з дня його офіційного опублікування (опублікований в «Офіційний вісник України» 23.07.2019 №55).

Особи, які ввозять на митну територію України або вивозять за межі митної території України пальне або спирт етиловий, здійснюють реалізацію пального або спирту етилового та які визначені платниками акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового, складають:

- акцизні накладні форми "П", розрахунки коригування акцизної накладної форми "П", заявки на поповнення (коригування) залишку пального - у разі реалізації пального;

- акцизні накладні форми "С", розрахунки коригування акцизної накладної форми "С", заявки на поповнення (коригування) залишку спирту етилового - у разі реалізації спирту етилового.

Акцизна накладна, розрахунок коригування акцизної накладної складаються та подаються до контролюючого органу на реєстрацію в Єдиному реєстрі акцизних накладних за допомогою засобів телекомунікаційних систем в електронній формі.

Усі акцизні накладні, розрахунки коригування акцизної накладної підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі акцизних накладних.

 

Роз’яснення законодавства

 

Термін подання декларації з податку на прибуток за півріччя 2019 завершується 09 серпня

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області нагадує, що платники податку на прибуток, для яких встановлено квартальний податковий (звітний) період, податкову декларацію з податку на прибуток повинні подати протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя) (п.п.49.18.20 п.49.18 ст.49 ПКУ). Таким чином, термін подання податкової декларації з податку на прибуток за півріччя 2019 року завершується  09 серпня 2019 року.

Платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого Податковим кодексом для подання податкової декларації (п. 57.1  ст.57 ПКУ). Тобто, сплатити задекларовані податкові зобов’язання потрібно до 19 серпня 2019 року.

 

У разі зміни місця обліку суб’єкта господарювання або фізичної особи, необхідно отримати нові кваліфіковані сертифікати відкритих ключів

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області нагадує, що у разі зміни місця обліку суб’єкта господарювання або фізичної особи, користувачу електронних довірчих послуг необхідно звернутися до надавача електронних довірчих послуг із заявою на скасування кваліфікованих сертифікатів, які містять неактуальну інформацію, та надати комплект реєстраційних документів для формування нових кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.

 Така вимога ґрунтується на  част.2 ст. 12 Закону України від 05.10.2017№ 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» та п.п. 3.4.6 п. 3.4 розд. 3 Договору про надання електронних довірчих послуг, затвердженого наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 18.07.2019 № 74, де передбачено, що користувачі електронних довірчих послуг зобов’язані своєчасно надавати надавачу електронних довірчих послуг інформацію про зміну ідентифікаційних даних, які містить сертифікат відкритого ключа.

 

Для отримання допомоги на лікування, яка не оподатковується ПДФО, фізичній особі необхідно надати підтверджуючі документи

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області звертає увагу на те, що до загального оподатковуваного доходу платника податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) не включаються кошти або вартість майна (послуг), що надаються як допомога на лікування та медичне обслуговування платника податку або члена сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення, дитини, яка перебуває під опікою або піклуванням платника податку, за умови документального підтвердження витрат, пов’язаних із наданням зазначеної допомоги (у разі надання коштів), у тому числі, але не виключно, для придбання ліків, донорських компонентів, протезно-ортопедичних виробів, виробів медичного призначення для індивідуального користування інвалідів, за рахунок коштів благодійної організації або його роботодавця, в тому числі в частині витрат роботодавця на обов’язковий профілактичний огляд працівника згідно із Законом України від 06 квітня 2000 року № 1645-ІІІ «Про захист населення від інфекційних хвороб» із змінами та доповненнями та на вакцинацію працівника, спрямовану на профілактику захворювань в період загрози епідемій відповідно до Закону України від 24 лютого 1994 року № 4004-ХІІ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» із змінами та доповненнями за наявності відповідних підтвердних документів, крім витрат, що компенсуються виплатами з фонду загальнообов’язкового державного соціального медичного страхування.

Норми встановлені п.п. 165.1.19 п. 165.1 ст. 165 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Зазначені норми застосовуються юридичною особою – благодійною організацією або роботодавцем платника ПДФО лише за наявності відповідних документів, які підтверджують факт проведення такого лікування та медобслуговування.

При цьому, платник ПДФО для підтвердження фактично понесених ними витрат, пов’язаних з лікуванням та медичним обслуговуванням, надає договори, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача), платіжні та розрахункові документи тощо.

 

Як фізичній особі-підприємцю виправити помилку у Книзі обліку доходів та витрат

Відповідно до п.177.10 ст.177 Податкового кодексу України, фізичні особи - підприємці зобов’язані вести Книгу обліку доходів і витрат та мати підтверджуючі документи щодо походження товару.

Порядок ведення Книги обліку доходів і витрат фізичними особами – підприємцями на загальній системі оподаткування (далі – Порядок) затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 16.09.2013 № 481.

Слід зазначити, що згідно з п.2 Порядку, Книга обліку доходів і витрат ведеться за вибором платника податку у паперовому або електронному вигляді.

Внесення виправлень до Книги обліку доходів і витрат фізичною особою – підприємцем на загальній системі оподаткування, яка веде облік доходів у паперовому вигляді, здійснюється шляхом закреслення помилкового запису та внесення нового, який засвідчується підписом.

У випадку якщо фізична-особа підприємець веде Книгу обліку доходів і зборів в електронному вигляді, допускається виправлення помилок або коригування шляхом доповнення рядка, у якому відображається від’ємне або позитивне значення.

Звертаємо увагу, що відповідно до п.8 Порядку, Книга обліку доходів і витрат зберігається у фізичної особи – підприємця на загальній системі оподаткування протягом трьох років після закінчення звітного періоду, у якому здійснено останній запис.

 

Всі об’єкти оподаткування повинні бути обліковані в органах ДФС

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області повідомляє, що платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).

Об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням – це майно та дії, у зв’язку з якими у платника податків виникають обов’язки щодо сплати податків та зборів.

Платники зобов’язані повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, контролюючі органи за основним місцем обліку згідно з порядком обліку платників податків,тобто надавати форму № 20-ОПП.

Заява про взяття на облік платника податків за неосновним місцем обліку подається у відповідний податковий орган протягом 10 робочих днів після створення відокремленого підрозділу, реєстрації рухомого чи нерухомого майна чи відкриття об’єкта чи підрозділу, через які провадиться діяльність або які підлягають оподаткуванню.

Платники податків, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, можуть подати повідомлення за ф. № 20-ОПП засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Відомості повідомлення за ф. № 20-ОПП вносяться до Єдиного банку даних юридичних осіб:

- не пізніше наступного робочого дня після їх надходження до контролюючого органу засобами електронного зв’язку в електронній формі (про результати опрацювання документу платнику направляється в електронному вигляді квитанція 2);

- не пізніше 15 днів (30 днів для великих за обсягом) від дня їх надходження до контролюючого органу на паперових носіях.

Платники податків можуть переглянути інформацію про об’єкти оподаткування в приватній частині Електронного кабінету.

Згідно з п. 117.1 ПКУ неподання у строки та у випадках, передбачених ПКУ, заяв або документів для взяття на облік у відповідному контролюючому органі, реєстрації змін місцезнаходження чи внесення інших змін до своїх облікових даних, неподання виправлених документів для взяття на облік чи внесення змін, подання з помилками чи у неповному обсязі, неподання відомостей стосовно осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського обліку та/або складення податкової звітності, відповідно до вимог встановлених ПКУ, – тягнуть за собою накладення штрафу на самозайнятих осіб у розмірі 170 грн., на юридичних осіб, відокремлені підрозділи юридичної особи чи юридичну особу, відповідальну за нарахування та сплату податків до бюджету під час виконання договору про спільну діяльність – 510 грн.

Нагадуємо, що через неподання ф. №20-ОПП неможливо зареєструвати РРО на господарську одиницю, а також не приймаються заявки на переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами, на які не подано ф. №20-ОПП.

 

Неподання/несвоєчасне подання Розрахунку частини чистого прибутку

Бердянське управління ГУ ДФС у Запорізькій області повідомляє, що частина чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету, визначається державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями відповідно до форми Розрахунку частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями, затвердженої наказом ДПС України від 16.05.2011 № 285 (далі – Розрахунок) та зазначається у Податковій декларації з податку на прибуток підприємств.     Розрахунок разом з фінансовою звітністю подається державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями до контролюючих органів у терміни, передбачені для подання Декларації.

Відповідальність за неподання або несвоєчасне подання податкової звітності передбачена п. 120.1 ст. 120 ПКУ.

Відповідно до п. 120.1 ст. 120 ПКУ неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов’язаними нараховувати і сплачувати податки та збори, податкових декларацій (розрахунків), а також іншої звітності, обов’язок подання якої до контролюючих органів передбачено ПКУ, – тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, – тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Пунктом 46.1 ст. 46 ПКУ визначено, що податкова декларація, розрахунок, звіт (далі – податкова декларація) – документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених ПКУ) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов’язання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов’язку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.

Згідно із п.п. 14.1.156 п. 14.1 ст. 14 ПКУ податкове зобов’язання – сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк).

У переліку податків і зборів, визначеному ст.ст. 9 і 10 ПКУ, відсутній такий платіж як частина чистого прибутку (доходу) державних унітарних підприємств та їх об’єднань, що вилучається до державного бюджету відповідно до закону.

Частина чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті, визначена державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями у формі Розрахунку, не є податковим зобов’язанням та відповідно, Розрахунок не є податковою декларацією у розумінні п. 46.1 ст. 46 ПКУ.

Враховуючи зазначене, платники частини чистого прибутку (доходу) не несуть відповідальність, передбачену п. 120.1 ст. 120 ПКУ, за неподання (несвоєчасне подання) Розрахунку, на підставі якого здійснюється нарахування та сплата частини чистого прибутку (доходу) до державного бюджету.

При написанні матеріалу використано інформацію з загальнодоступного інформаційно – роз’яснювального ресурсу ДФС (ЗІР) категорія 115.02.

 

Про порядок та строки отримання індивідуальних податкових консультацій

Платники податків мають можливість отримати індивідуальні податкові консультації з питань практичного застосування окремих норм податкового законодавства. Така консультація надається за вибором платника податків в усній або письмовій формі:

в усній формі консультації надаються контролюючими органами та державними податковими інспекціями;

у письмовій формі – контролюючими органами в областях, міжрегіональними територіальними органами, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

При цьому індивідуальна податкова консультація, надана в письмовій формі, підлягає реєстрації в єдиній базі індивідуальних податкових консультацій (ІПК) та розміщенню на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику. Найменування (прізвища, ім’я, по батькові) платника податків, код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційного номера облікової картки) та його податкова адреса в ІПК, розміщених на сайті, не зазначаються.

Єдиний реєстр індивідуальних податкових консультацій розміщено на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України за посиланням: Головна/Електронний кабінет/Реєстри/Єдиний реєстр індивідуальних податкових консультацій.

Індивідуальна податкова консультація надається протягом 25 календарних днів, наступних за днем отримання контролюючим органом звернення від платника податків.

Звернення платників податків на отримання індивідуальної податкової консультації необхідно оформляти відповідним чином. В письмовій формі таке звернення повинно містити:

найменування для юридичної особи або прізвище, ім’я, по батькові для фізичної особи, податкову адресу, а також номер засобу зв’язку та адресу електронної пошти, якщо такі наявні;

код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

зазначення, в чому полягає практична необхідність отримання податкової консультації;

підпис платника податків;

дату підписання звернення.

На звернення платника податків, що не відповідає зазначеним вимогам, податкова консультація не надається, а надсилається відповідь у порядку та строки, передбачені Законом України «Про звернення громадян».

Звертаємо увагу, що уповноважена особа центрального органу виконавчої влади, що реа


« повернутися

Веб-сайти для громад України - GROMADA.ORG.UA Веб-сайти для районних державних адміністрацій України - RDA.ORG.UA Веб-сайти для районних рад України - RAYRADA.ORG.UA Веб-сайти для відділів освіти та освітніх закладів - OSV.ORG.UA Розробка офіційних сайтів державним організаціям


офіційні сайти «під ключ»
для органів державної влади

Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Starostat.org.ua, Rayrada.org.ua, Rda.org.ua, Osv.org.ua